Google SEO ir izcils veids, kā sasniegt savu mērķauditoriju un uzlabot pozīciju Googlē ar esošu mājaslapu. Tomēr tikai ar mājaslapu vien nebūs gana. Lai Google izceltu jūsu vietni starp tūkstošiem citu, lapai ir jābūt ‘’dzīvai’’. Tajā nemitīgi jāatjauno informācija, saturi, jāpublicē augstas kvalitātes bildes, ievietojot kvalitatīvus video materiālus, linkus, kā arī jārūpējas par zibenīgu mājaslapas ielādi, pielāgojot to jebkurai ierīcei. Vārdu sakot, ar mājaslapas starpniecību un gudru SEO izstrādi, jāsniedz lietotājam labāko informāciju par tēmu/produktu/pakalpojumu, ko viņi meklē, panākot uzkavēšanos lapā iespējami ilgāk.
Uzņēmuma mājaslapai, tāpat, kā automašīnai ir vajadzīgs to savest pilnīgā darba kārtībā, lai tā kvalitatīvi darbotos un pildītu savu funkciju bez problēmām.
Seo mērķis ir analizēt un optimizēt mājaslapas sadaļas (jeb lapas), kuras būtu viegli atrodamas Googlē un kuru saturs būtu interesants lietotājiem. Tātad SEO mērķis ir izcelt uzņēmuma procesus, pakalpojumus, ko meklētu klients, lai tas, ko klients meklē ir atrodams jūsu vietnē.
Nākamais solisAtjaunota mājaslapa, uzlabota, pielāgota mobilajām ierīcēm, ar zibenīgu lapas ielādes ātrumu, ar interesantu saturu mājaslapa pacelsies augstāk meklētājsistēmās, un izskaidrojums tam ir vienkāršs – vietne šķitīs interesanta Google, Yahoo, Bing sistēmām, kas pēc algoritma nosaka, vai jūsu vietne ir ‘’dzīva un interesanta’’ vai tomēr‘’pelēka’’, izvērtējot jūsu vietni, noteiks, vai palīdzēt jums sasniegt augstākas pozīcijas vai atmetīs jūs vēl zemākos rādītājos.
Nākamais solisKvalitatīvs, atbilstošs vietnes saturs, vadoties pēc SEO vadlīnijām ir viens no priekšnosacījumiem, kā izveidot Googlei patīkamu mājaslapu, piesaistot meklētājsistēmas uzmanību. Saturam ir jāapmierina gan Google, gan vietnes apmeklētāji, sniedzot pareizu un piemērotu informāciju par uzņēmumu, produktiem/pakalpojumiem. Mērķis - ar loģisku saturu virzīt klientu veikt darbības, lai Jūs kā uzņēmums saņemtu vēlamo rezultātu.
Nākamais solisSEO optimizācijas cena lielā mērā ir atkarīga no atslēgvārdu konkurences Google meklētājā. Jo lielāka konkurence ir uz konkrēto pakalpojumu (vai konkrēto atslēgasvārdu kopumu, piemēram, ‘’auto līzings Rīga’’), jo lielākas izmaksas SEO prasīs. Ja mērķis ir atrasties Googles pirmās lapas pirmajā trijniekā, ir jārēķinās ar lielāku laiku un lielākām izmaksām. Tomēr tas garantē vienu, pirmie ‘’nosmeļ lielāko daļu krējuma’’ (jeb vairāk kā 80% klientu plūsmas tiek pirmajam trijniekam). Ar pareizu SEO auditu, SEO stratēģiju un konkurences izpēti palīdzēsim nonākt pašā augšā!