Sociālo tīklu popularitāte pieaug ar katru dienu, tieši šī iemesla dēļ uzņēmumi sociālos tīklus redz kā nozīmīgu reklāmas kampaņas instrumentu. Ātra informācijas nodošana, zibenīga saziņa, sociālo tīklu reklāmas kampaņu izstrāde, mērķauditorijas atlasīšana pēc datiem, kas svarīga katram uzņēmumam individuāli, reklāmu analizēšana uzlabojot procesus, sasniedzot izvirzītos mērķus. Sociālie tīkli ir izcils rīks, kā ātri uzrunāt potenciālos klientus ar saturu, kas ir atmiņā paliekošs.
Sociālo tīklu izmantošana zīmola veicināšanai ir lielisks veids, kā informēt par preci/produktu/pakalpojumu gan Latvijā, gan starptautiskajā tirgū!
Pirms sociālo tīklu izstrādes, kas būtu aktuālākā Jūsu uzņēmumam, izzināsim Jūsu uzņēmumu, procesus un darbības, lai precīzi spētu definēt un atlasīt uzņēmuma mērķauditoriju. Pirmkārt, lai izstrādātu atbilstošāko sociālo tīklu, otrkārt, izstrādātu atbilstošas reklāmas kampaņas, kampaņu plānu un realizāciju. Treškārt, nogādātu Jūs pretī veiksmīgam rezultātam.
Nākamais solisAdministrēsim Jūsu uzņēmuma sociālos tīklus un uzturēsim kontus, nodrošinot pareizu komunikāciju ar klientiem, regulāri publicējot ar nozari saistītu sarturu, atbildot uz komentāriem, jautājumiem, turklāt uzturot lapu perfektā kārtībā.
Nākamais solisReklāma sociālajos tīklos ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā uzrunāt potenciālos klientus. Sociālie tīkli piedāvā precīzi definēt uzņēmumam atbilstošu mērķauditoriju, kas nozīmē, reklāma tiek novirzīta tiem, kam tā būs vissaistošākā. Ar pareizi izstrādātu un virzītu sociālo kampaņu, ievērojot aktualitātes, precīzi zinot mērķus, padarīsim kampaņu efektīvu, sasniedzot izmērāmus rezultātus. Nemitīgi uzraugot un attīstot procesus - palīdzēsim sasniegt labākus rezultātus.
Nākamais solisKatra mēneša beigās nododam detalizētu atskaiti par sasniegtajiem mērķiem, rādītājiem, iesakot uzlabojumus turpmākai sociālo tīklu optimizēšanai, labāku rezultātu gūšanai.
Nākamais solisIzstrādāsim pārdomātas sociālo tīklu ziņas, plānojot laiku un budžetu, regulāri iesaistoties, veicinot auditorijas iesaisti, ziņu nodošanu specifiski izvēlētajai auditorijai, panākot zīmola atpazīstamību, vietnes apmeklētību un pārdošanas apjoma pieaugumu.
|Izpēte| Mērķauditorijas atlase| Komunikācijas stratēģija| Kontu administrēšana| Satura materiālu izstrāde| Mārketings| Kampaņu vadība| Analīze